[error-SH-searchBar()]
Trouwen

in de Geertruidskerk te Geertruidenberg

De Geertruidskerk is een van de mooiste trouwlocaties van ons land. Of je nu kiest voor een burgerlijk huwelijk of kerkelijk huwelijk, bij ons zijn alle opties mogelijk. Een huwelijk in de Geertruidskerk is sprookjesachtig en echt onvergetelijk. Kom vrijblijvend langs om de Geertruidskerk te bezichtigen. Graag bespreken we je wensen en zorgen voor een vrijblijvende, passende en persoonlijke offerte. Voor onze tarieven en faciliteiten klik hier!

Treed in de historische voetsporen van Willem van Oranje, Graaf Floris V van Holland en Jacoba van Beieren.

Een dag om nooit meer te vergeten

Na jullie ja - woord bied de Geertruidskerk schitterende mogelijkheden om jullie receptie of feest voort te zetten. Wij begrijpen dat ieder feest maatwerk is en denken daarom graag gastvrij met jullie mee. Van klein tot groot, van borrel tot receptie, met of zonder overnachting aan de historische markt van Geertruidenberg, alles is mogelijk.

Voor jullie fotomoment kun je natuurlijk kiezen voor onze kerk, de kerktuin, of de middeleeuwse markt van onze mooie Vestingstad. Of maak jullie trouwfoto's in de sprookjesachtige Efteling op slechts 15 minuten rijden vanaf Geertruidenberg.

Wil je meer informatie neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Benieuwd naar de tarieven en
mogelijkheden?

Wil je je plannen een keer met ons doorspreken of de kerk eerst wel eens bezichtigen? Je bent van harte welkom. Maak een afspraak en samen kunnen we met u bekijken wat we voor u kunnen doen.

Neem contact op
of maak een afspraak

Maak afspraak
Heeft u vragen of opmerkingen?
Neem via een van onderstaande mogelijkheden contact met ons op